Sosyal Medya hesabından videolu bir paylaşımda bulunaran Malatya'nın Cumhurbaşkanını karşılamak için yaptığı çalışmaların görüntülerini paylaşan Veli Ağbaba "Malatya’da Cumhurbaşkanı Erdoğan gelmese, sokakların temizlik yüzü, asfalt yüzü göreceği yok! Vatandaşın vergileriyle Erdoğan’a şatafatlı karşılama düzenlendi. Cumhurbaşkanını her hafta bekliyoruz ki Malatya biraz hizmet görsün!" dedi.
#malatya
Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!


































