Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimat ile Malatya’da Vali Aydın Baruş Başkanlığında koronavirüs salgınının yayılmasının önlenmesi amacıyla, İl Pandemi Kurulu toplandı.
Toplantı İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Recep Bentli’nin Covid-19 Pandemisi Malatya Değerlendirme Raporunu kurul üyelerine sunması ile başladı.
Değerlendirme ve bilgilendirmenin yapıldığı toplantıda sosyal izolasyon ile sosyal mesafeyi en üst seviyeye taşıyacak tedbirlerin uygulanması noktasında aksaklığa meydan verilmeyeceği ifade edildi.
Toplantıya Vali Baruş’un yanı sıra Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, İl Jandarma Komutanı Albay Necmi İnce, İl Emniyet Müdürü Ercan Dağdeviren ve İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Recep Bentli katıldı
Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!
































