Yazıhan Belediye Başkanı Nevzxat Öztürk yaptığı açıklamada "Fırat Kalkınma Ajansı Yılı Sosyal Gelişmeyi Destekleme Programı kapsamında " Yazıhan Üretimde Günebakıyor" projemiz kapsamında Ayçiçek Yağı Üretim Tesisinin protokolünü Yazıhan Kaymakamımız Sayın Kutsal Baytak'in katılımları ile imzaladık. Başta Sanayi ve Teknolji Bakanımız Sayın Mustafa Varank'a ve Fırat Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Sayın Abdullah Yoğunlu'ya ilçemiz adına teşekkürlerimizi sunuyoruz. Tesisimiz ilçemize hayırlı uğurlu olsun" dedi.
Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!

































