Malatya'nın en gözde mimari özelliği olan binalarından biri de Gar binasıdır. Alman mimarlar tarafından çizildiği söylenen Gar binası projesi hala mimari bir güzellik olarak anlatılır. Gar binası bittiğinde Tren seferleri de başlıyor. Malatya'dan ulaşım kolaylaşıyor. Trene binmek ayrı bir heyecan verirdi diye anlatır dönemin tanıkları. İşte 1930'lu yıllara ait bu resim o günlerde trenin gelişiyle başlayan tren seferleri görülüyor. Resim için Batu Işık'a teşekkür ediyoruz.

Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!


































