Malatya Eğitim Araştırma Hastanesiğ Başhekimi Prof.Dr. Erdal Aktürk,Sosyal medya hesabından "Değerli doslar banada malüm covid bulaştı. Şuan evde tedavilerimi almaktayım. Ciddi bir sıkıntımız yok dualarınızı beklerim. Kurallara sıkı sıkıya uyalım" dedi.
Başhekimin sağlık durumunun iyi olduğu ve evinde tedavi altına alındığı öğrenildi.
Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!
































