Arguvan Belediye Başkanı Mehmet Kızıldaş takımlarının BAl ligine yükselmesinin sevincini yaşadıklarını belirterek, ligde güçlü bir Arguvanspor'un mücadele etmesi için çalışacaklarını söyledi.
BAL Liginde Malatya İdmanyurdu, Pütürgespor'dan sonra Arguvan Belediyespor'da lige yükselen ücüncü takım oldu. Darendespor ve Hekimhan Girmana Belediyespor takımları arasında kura çekilerek bir takım daha belirlenecek. Böylece BAL'da Malatya'dan 4 takım mücadele edecek.
TFF Başkan Vekili Ali Düşmez,BAL Ligine yükselme ve küme düşmelerle ilgili kararları açıkladı.

Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!

































