Beraberinde Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci ile birlikte Cumartesi günü Yeni Malatyaspor tesislerine giden Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, Kulüp Başkanı Adil Gervrek ve Teknik Direktör Hikmet Karaman tarafından karşılandı. Stada hareket eden futbolculara hitap eden Başkan Gürkan, "Milyonlarca Malatyalı bu maçı izleyecek, sonucunu merakla bekliyor. Sizlere güveniyoruz, çıkın ve oynayın Şunu asla düşünmeyin hiç kimsenin bir kuruşu bu kulüpte kalmaz. Bunun teminatı bizleriz. Çıkın ve oynayın geri pas yapmayın, defans görevini yapacak orta saha mücadele edecek forvet ise gol atacak. Sizden galibiyet bekliyoruz" diye konuştu.
Daha sonra karşılaşma boyunca da protokol tribününde oturamayan Başkan Gürkan hop oturup hop kalktı. Zorda olsa gelen galibiyet Başkanı sevince boğarken, gözler Fenerbahçe maçına çevrildi.


Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!

































