Malatya’da 2 mahallede 14 gündür uygulanan karantina sona erdi.Yazıhan ilçesi Hıfzıssıhha Kurulu, Kaymakam Güher Sinem Büyüknalçacı başkanlığında Kaymakamlık Toplantı Salonunda toplandı. Toplantıda, yeni tip korona virüs (Covid-19) nedeniyle 28 Mayıs’tan beri karantinada olan ilçeye bağlı Kömüşhan Mahallesi ile Sürür Mahallesi’nin durumu görüşüldü. Yapılan sağlık taramasında Covid-19 belirtisi olan herhangi bir kişinin bulunmaması nedeniyle 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu’nun 72/7 maddesi gereğince 2 mahallede uygulanan karantinanın 11 Haziran saat 08.00'den itibaren kaldırılmasına karar verildi.
11 Haziran 2020 23:32
Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!
































