Yeşilyurt Hasan Çalık Devlet Hastanesinden yapılan açıklamada 1 Haziran'dan itibaren hasta kabulüne başlanacağı duyuruldu.
Covid-19 salgını sonrası Malatya'da pandemi hastanesi olarak ilan edilen Yeşilyurt Hasan Çalık Devlet Hastanesinde son hastalarda geçen hafta taburcu edildi. Hastanede koronavirüs nedeniyle yatan hasta kalmazken 1 Hazirandan itibaren ise hasta kabulüne başlanacak.
Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!
































