Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliğinden yapılan açıklamada "62 yaşındaki erkek hastamız, Kovid-19 tanısı ile 26 gün önce Yoğun Bakım Servisimize geldiğinde hemen entübe edilip solunum cihazına bağlandı. Yoğun bakım ekibimizce, hastamızın 20 gün boyunca solunum cihazına bağlı takip ve tedavisi yapıldı. 22.04.2020 tarihinde extübe edildi. 29.04.2020 tarihinde yoğun bakım tedavisini tamamlanarak servise çıkarıldı. Bir süre gözetim altında tutacağımız hastamızı kısa süre içerisinde şifa ile sevenlerine kavuşturmayı ümit ediyoruz" denildi.
Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!
































