Gazşiantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin Festivaller Parkında yapılacak etkinliğe tüm Dernekleri davet ettiklerini açıkladı.
Festivale açtığı stant ile katılan 44 Malatyalılar Birlik ve Yardımlaşma Derneği de Festivalin ilgi odağı oldu. Dernek Başkanı Ahmet Alkış çok sayıda ziyaretçinin akınına uğradıklarını belirterek "Hemşeri Dernekleri Festivali önemli bir etkinliktir. Dernek olarak buradaki yerimizi aldık. Malatya'yı en iyi şekilde tanıtacağız" dedi.
Malatya Standında Kayısı başta olmak üzere Malatya ürünleri de sergileniyor.


Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!

































