Yeni Malatyaspor Kulübünden da yapılan açıklamada "15 yıllık görev süresi boyunca Kulüp Genel Müdürümüz olarak her şartta ve durumda sorumluluğunun layıkıyla üstesinden kalkan Selçuk Günaydın Müdürümüze kulübümüze ve Malatya futboluna vermiş olduğu emeklerden dolayı teşekkür ediyor, hayatında başarılar diliyoruz" denildi.
Selçuk Günaydın 'da yaptığı açıklamada şunları söyledi:

Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!

































