Malatya Valiliğinden verilen bilgiye göre, Asrın Felaketi olarak tarihe geçen 6 Şubat depreminin 2’nci yılında, Kızılay’a destek vermek maksadıyla Malatya İl Jandarma Komutanlığı karargahında görevli 86 personel, kan bağışında bulundu.
Kızılay Başkanı Sadi Ergül vatamndaşları kan bağışına davet ederek bağışta bulunan Jandarma personeline teşekkür etti.

Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!
































