Malatya'da yaklaşık 20 gün önce korona virüs nedeniyle Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesine Entübe olarak gelen 64 yaşındaki hasta iyileşerek servise alındı.
Malatya eğitim ve araştırma hastanesinden yapılan açıklamada;"64 yaşındaki erkek hastamız, 20 gün önce Yoğun Bakım Servisimize entübe olarak geldi. Yoğun bakım ekibimizce, hastamızın 14 gün solunum cihazına bağlı takip ve tedavisi yapıldı. 08.04.2020 tarihinde extübe edildi. 14.04.2020 tarihinde yoğun bakım tedavisini tamamlanarak servise çıkarıldı.Bir süre gözetim altında tutacağımız hastamızı kısa süre içerisinde şifa ile sevenlerine kavuşturmayı ümit ediyoruz."

Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!
































