Malatya valiliği bugün internet sitesi üzerinde yaptığı açıklama ile Malatya ilinde bir mahallede daha karantina uygulaması başlandığını açıkladı. Valiliğin açıklaması şu şekilde:
Akçadağ İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla Akçadağ İlçesi Küçükkürne Mahallesinde Koronavirüs salgını nedeniyle 07 Nisan 2020 tarihi itibariyle karantina kararı alınarak uygulanmaya başlanmıştır.
Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!
































