Konuyla ilgili açıklamada bulunan İş insanı Şevket Salik, "Malatyaspor'umuzun haftalardır galip gelememesinden dolayı, Malatyaspor'a uğur getirmesini ve üzerindeki karabulutları dağıtması noktasında Rabbimiz'den yardım istiyoruz. Malatyaspor'un ligde kalması için bu kurbanları kesiyoruz. İnşallah bugünkü Göztepe maçını kazanıp rahat bir nefes alırız ve Malatyalılar da rahatlar. Bende bundan dolayı Allah rızası için iki tane kurban kestirdim" dedi.
Kaynak: SPOR44.COM
Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!

































