Malatya’da depremzedeler soğuk havayla mücadele ederken, Ardahan gazeteciler cemiyeti ile Ardahanlı esnaflar tarafından depremzedelerin ısınması için bir kamyon dolusu soba gönderildi.
Yardımlarla alakalı teşekkür eden Malatya gazeteciler cemiyeti başkanı Vahap Güner: “Depremin ardından dondurucu soğuklar devam ederken Malatya'ya bir kamyon sobayı gönderilmesini sağlayan Ardahan Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Deniz Başlı ve Ardahanlı esnaflara teşekkür ediyoruz.” İfadelerinde bulundu.
Sobalar Malatya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Vahap Güner, tarafından Malatya Büyükşehir Belediyesi deposuna teslim edildi.
Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!
































