İçişleri Bakanlığı'nın Covid-19 salgını nedeniyle "Sağlık için, hepimiz için" sloganı ile 81 ilde başlattığı denetimler, ülke genelinde olduğu gibi Malatya'da da yapılmaya devam ediyor. Bu kapsamda Vali Baruş ve beraberindekiler Covid-19 denetimine katıldı. Kent merkezindeki denetimlerde Vali Baruş, esnaf ve vatandaşları kurallara uyması noktasında bilgilendirdi.
Vali Baruş'a denetimlerde, Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Selim Pilten, İl Jandarma Komutanı Albay Necmi İnce, İl Emniyet Müdürü Ercan Dağdeviren, İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Recep Bentli, Tarım ve Orman İl Müdürü Tahir Macit, ESOB Başkan Vekili Orhan Özbek ve görevli personel eşlik etti.
Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!
































