Merkez üssü Elazığ'ın Sivrice ilçesi olan 6,8 büyüklüğündeki deprem sonrası spor kamuoyu birlikte olurken,Yeni Malatyaspor yönetim kurulu pazartesi günü Malatya'da oynanacak Yeni Malatyaspor-Trabzonspor maçının hasılatını depremzedelere bağışlayacağını belirti.
Yeni Malatyaspor yönetimi tarafından yapılan yazılı açıklamada,"Pazartesi günü oynayacağımız Trabzonspor maçından elde edilecek hasılat depremzedelere bağışlanacaktır.Geçmiş olsun." denildi.

Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!

































