Yeşiltepe Stadında oynanan Malatya Yeşilyurtspor-Kırıkkale FK maçı öncesinde düzenlenen törende BAL Şampiyonu Yeşilyurtspor'a Kupasını TFF Temsilcileri törenle verdi. Malatya Yeşilyurtspor Başkanı Adnan Çoban, Kupatı alarak başarılarının devam edeceğini söyledi. Yeşilyurt Beleidye Başkanı İlhan Geçit'de şampiyon kupasını alan Yeşilyurtspor'u tebrik etti.

Avrupa Gazeteciler Federasyonu (EFJ) Toplantısı Ankara’da tamamlandı
İngiltere'den Arapgir'e geldi, otel satın aldı
33 Yıl önce Özal'ı Yılın Devlet Adamı seçtiğimiz binada bir Malatyalı
ALTIN BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!

































